ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ
Όλοι έχουμε δει διαφημιστικά μηνύματα με κεφαλαία γράμματα και τρία τουλάχιστον θαυμαστικά. Σίγουρα είναι ενοχλητικά, φαίνεται όμως ότι μπορεί να είναι και αποτελεσματικά.
Γερμανική έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα κείμενα με μεγάλους χαρακτήρες προκαλούν εντονότερες συναισθηματικές αντιδράσεις, όπως αυτές καταγράφονται στο ηλεκτροεγκεφαλογράφημα.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Φον Χούμπολτ στο Βερολίνο και του Πανεπιστημίου του Γκέτιγκεν
Όλοι έχουμε δει διαφημιστικά μηνύματα με κεφαλαία γράμματα και τρία τουλάχιστον θαυμαστικά. Σίγουρα είναι ενοχλητικά, φαίνεται όμως ότι μπορεί να είναι και αποτελεσματικά.
Γερμανική έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα κείμενα με μεγάλους χαρακτήρες προκαλούν εντονότερες συναισθηματικές αντιδράσεις, όπως αυτές καταγράφονται στο ηλεκτροεγκεφαλογράφημα.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Φον Χούμπολτ στο Βερολίνο και του Πανεπιστημίου του Γκέτιγκεν