0 Μία πολύ πρωτότυπη πρόταση γάμου

Μερικές φορές η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη τακτική
.Ο Evelyn Waugh ήταν ένας Άγγλος συγγραφέας με πλήθος μυθιστορημάτων, ταξιδιωτικών οδηγών και βιογραφιών. Ήταν επίσης δημοσιογράφος και κριτικός βιβλίων. Ο Evelyn Waugh (1903-1966) γεννήθηκε στο Λονδίνο και σπούδασε στην Οξφόρδη. Το πρώτο του μυθιστόρημα "Decline and fall" κυκλοφόρησε το 1928 και γνώρισε αμέσως μεγάλη επιτυχία καθιερώνοντάς τον στο λογοτεχνικό είδος όπου έμελλε να διαπρέψει: την κοινωνική σάτιρα και την καυστική κωμωδία με επίκεντρο τη Χρυσή Νεολαία του
Μεσοπολέμου και τις απεγνωσμένες προσπάθειές της να ξεφύγει από το προνομιούχο αλλά ασφυκτικό της περιβάλλον. Ακολούθησαν τα μυθιστορήματα "Πρόστυχα κορμιά", "Black mischief", "A handful of dust", "Scoop", "Brideshead revisited" κ.ά. Αξίζει ακόμη να μνημονευθεί η τριλογία των πολεμικών του αναμνήσεων με τον γενικό τίτλο "The sword of honour", καθώς και τα αποκαλυπτικά ημερολόγιά του. [via]

To 1936 τον εγκατέλειψε η γυναίκα του. O Waugh έστειλε ένα γράμμα στην ξαδέρφη της, Laura Herbert, ρωτώντας την αν «άντεχε την ιδέα να τον παντρευτεί.»

«Δε μπορώ να σε συμβουλέψω υπέρ μου γιατί νομίζω ότι αυτό θα ήταν άθλιο για σένα, αλλά σκέψου πόσο ωραίο θα ήταν για μένα. Είμαι ανήσυχος και κυκλοθυμικός και μισάνθρωπος και τεμπέλης και δεν έχω λεφτά εκτός από αυτά που βγάζω και αν αρρωστήσω θα λιμοκτονήσεις. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια κακή πρόταση. Από την άλλη μεριά πιστεύω ότι θα μπορούσα να πάρω μία επιχορήγηση και να συμμορφωθώ και να γίνω απόλυτος στο να μην μεθάω και είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα σου είμαι πιστός. Επίσης υπάρχει πάντα η πιθανότητα να έρθει ακόμα μεγαλύτερη οικονομική κρίση οπότε αν παντρευτείς έναν ευγενή με μεγάλο σπίτι μπορεί να βρεθείς σε πολύ δύσκολη θέση, ενώ εγώ είμαι πολύ έξυπνος και πιστεύω ότι πάντα θα βρίσκω μια δουλειά κάπου.

Όλα αυτά είναι πολύ μικρά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον απαίσιο χαρακτήρα μου. Πάντα προσπαθούσα να είμαι καλός μαζί σου και μπορεί να έχεις πειστεί ότι είμαι καλός, αλλά πρόκειται περί απάτης. Είμαι καλός μόνο σε σένα και μόνο για σένα. Είμαι ζηλιάρης και ανυπόμονος – αλλά καλύτερα να μην αναλύσω άλλο τα ελαττώματά μου. Είσαι έξυπνο κορίτσι και δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι τα ξέρεις όλα και αρκετά ακόμα που δεν ξέρω ούτε εγώ ο ίδιος.»

Παντρεύτηκαν την επόμενη Άνοιξη, παρά τις αντιρρήσεις της οικογένειας της νύφης.

+ Επίσης του ίδιου:

Είναι περίεργο: κάθε πίστη υπόσχεται έναν παράδεισο που θα ήταν εντελώς απαράδεκτος για οποιονδήποτε άνθρωπο με λεπτό γούστο.

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς δύο άνθρωποι μπορούν να γράψουν μαζί ένα βιβλίο. Είναι σαν να μαζεύονται τρεις για να αποκτήσουν ένα παιδί.
πηγη

No Response to "Μία πολύ πρωτότυπη πρόταση γάμου"

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)