0 Αγαπητέ Άγιε Βασίλη.

Με λένε Μάνο είμαι 10 χρόνων και πιστεύω πως υπάρχεις. Όμως ο Θανάσης με τον Παναγιώτη και τον Κωνσταντίνο, οι κολλητοί μου δηλαδή, με κοροϊδεύουν και με λένε αφελή που πιστεύω σε τέτοιες σαχλαμάρες. Η μαμά όμως λέει πως όλοι μέσα μας σε κουβαλάμε γιαυτό και πρέπει να πιστεύουμε ότι υπάρχεις. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί η μαμά όμως την εμπιστεύομαι τυφλά.
Τώρα εσύ θα πιστεύεις πως σου γράφω τούτο το γράμμα για να σου ζητήσω να μου φέρεις ακριβά δώρα, παιγνίδια και ηλεκτρονικά και ακριβά ρούχα και 
ταξίδια στην Ντίσνειλαντ και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες που σου ζητάνε συνήθως τα παιδιά
στα γράμματα τους. Κάνεις μεγάλο λάθος. Πάνε αυτές οι εποχές, που λέει και ο μπαμπάς. Και να ξέρεις και τον μπαμπά τον εμπιστεύομαι.
Έχουν διαφοροποιηθεί οι ανάγκες μας πλέον, συμπληρώνει η υπέροχη γιαγιά Μαριάνθη που μένει στο νησί και που τη βλέπω λιγότερο από όσο θα ήθελα. Στην αρχή δεν καταλάβαινα τι εννοεί όταν λέει πως έχουν διαφοροποιηθεί, όμως εκείνη μου έστειλε e-mail (η γιαγιά είναι hi-tech) και μου το εξήγησε με το νι και με το σίγμα.
Πόσο δίκιο έχει η γιαγιά Μαριάνθη το κατάλαβα όταν λιγοστέψαμε στο φροντιστήριο των Αγγλικών. Ήμασταν 12 παιδάκια  και τώρα είμαστε μόνο 8. Μαζί με τα παιδάκια που δεν έρχονται στα Αγγλικά είναι και η Μάτα με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια, που μου αρέσει πολύ και πολύ μου λείπει. Όμως έκλεισε η επιχείρηση που εργαζότανε η μαμά της και είναι πλέον άνεργη και λιγόστεψαν τα χρήματα στο σπίτι τους. Διαφοροποιήθηκαν οι ανάγκες τους.
Και της κυρίας Τούλας οι ανάγκες διαφοροποιήθηκαν, άκουσα να το λέει η μαμά, τώρα που της κόψανε την ισόβια σύνταξη που είναι πολύτεκνη. Πολλές οι άγνωστες λέξεις αλλά μου εξήγησε η μαμά και κατάλαβα. Και ο μπαμπάς αναρωτήθηκε θα σωθούμε με τα 102 ευρώ που κόψανε της κυρίας Τούλας; Δεν νομίζω πως του απάντησε κάποιος έτσι και εγώ δεν ξέρω αν θα σωθούμε.
Ύστερα, Άγιε μου Βασίλη, άκουσα την Έλενα την συμμαθήτρια μου να λέει πως στο σπίτι τους ζούνε ένα δράμα. Το μαγαζί του μπαμπά της, που κάποτε3 ήταν από τα καλύτερα της πόλης, δεν πάει καθόλου καλά, μάλλον θα βάλει λουκέτο και χρωστάει τόσα στην Τράπεζα που μπορεί και να μπει στη φυλακή. Και είναι τέσσερα αδέρφια και η μαμά δεν δουλεύει και έχουν και τον παππού που μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία. Η Έλενα άκουσε κρυφά τον μπαμπά της να λέει στη μαμά της πως δεν είναι λίγες οι φορές που σκέφτηκε την αυτοκτονία αλλά τους αγαπάει τόσο πολύ που δεν θέλει να τους κάνει μεγαλύτερο κακό.
Αγιε μου Βασίλη, σήμερα άκουσα κάτι που με στενοχώρησε πολύ. Στο σπίτι του συμμαθητή μου του Θέμη κόψανε το ρεύμα γιατί δεν μπορούσαν να το πληρώσουν. Ο μπαμπάς του Θέμη είναι βαριά άρρωστος και τα λίγα χρήματα της σύνταξης δεν φτάνουν ούτε για να πάρουν πετρέλαιο να ζεσταθούν. Δεν έχουν φράγκο οι άνθρωποι. Έχουν ένα διαμέρισμα και το πουλάνε για να ζήσουν αλλά ποιος το παίρνει, όπως άκουσε ο Θέμης τον μπαμπά του να λέει.
Χθές ήρθε στο σπίτι μας για καφέ η φίλη της μαμάς η κυρία Αδαμαντία. Μάλλον να πει κάπου τον πόνο της ήθελε, όπως άκουσα τη μαμά να λέει όταν έφυγε. Η αδερφή της, το καμάρι της οικογένειας, με τις καλές σπουδές , τα Μεταπτυχιακά και τα Διδακτορικά, έκανε τα χαρτιά της και φεύγει μετανάστρια στον Καναδά (πάλι ένα σωρό άγνωστες λέξεις). Όλοι στην οικογένεια της κυρία Αδαμαντίας έχουν πέσει να πεθάνουν και πιο πολύ η μάνα της που της έχει και αδυναμία. Όμως δεν υπάρχουν δουλειές πια στην χώρα μας για σπουδαγμένους και τα ξαδέρφια της της βρήκαν στον Καναδά.
Για να μην σε κουράζω Άγιε μου Βασίλη, μια και έχεις να διαβάσεις πάρα πολλά γράμματα από όλο τον κόσμο κάπου εδώ πρέπει να τελειώσω. Λοιπόν όπως σου έγραψα και στην αρχή δεν θέλω τίποτα για μένα. Μια χαρά είμαι εγώ. Οι γονείς μου έχουν ακόμη δουλειά, έστω και αν έχουν λιγοστέψει κατά πολύ τα έσοδα τους(λόγια του μπαμπά μεταφέρω). Εγώ και η αδερφή μου ακούμε τον μπαμπά και τη μαμά και ζούμε με λιγότερα, αλλά παίζουμε περισσότερο. Βρισκόμαστε με τους φίλους μας στα σπίτια μας, τέρμα οι παιδότοποι και οι πιτσαρίες και περνάμε καλύτερα. Δεν μας χρειάζονται ηλεκτρονικά παιγνίδια κονσόλες κινητά νέας τεχνολογίας και άλλα τέτοια. Ξέρεις τι ωραία είναι να παίζεις επιτραπέζια στο σπίτι ,κρυφτό και κυνηγητό στο πάρκο και να έχεις τους φίλους σου;. Τέρμα η αποξένωση όπως λέει και η γιαγιά Λέλα, η ντόπια γιαγιά.
Εκείνο που θέλω να σου ζητήσω μέσα από την καρδιά μου είναι να βοηθήσεις να ξανάρθει στα Αγγλικά η Μάτα, να πάρει πίσω τη σύνταξη της πολύτεκνης η κυρία Τούλα, να μην κλείσει το μαγαζί του μπαμπά της Έλενας, στο σπίτι του Θέμη να έχουν και ηλεκτρικό αλλά και πετρέλαιο και να μην γίνει μετανάστρια στον Καναδά η αδελφή της Αδαμαντίας και σκάσουν από τη στενοχώρια τους οι δικοί της. Αυτό σου ζητάω μονάχα και αν δεν μπορείς μόνος σου ζήτα τα από τον Πρωθυπουργό της χώρας γιατί μόνο αυτός μπορεί να σε βοηθήσει. Όπως λέει και ο μπαμπάς, αυτός τα έκανε χάλια αυτός να τα καθαρίσει. Λίγο διαφορετικά το λέει ο μπαμπάς αλλά εγώ δεν λέω κακές λέξεις.
Αν όλα πάνε καλά και μπορώ, να το ξέρεις, εγώ θα σου γράψω και του χρόνου. Γιατί υπάρχεις.
Καλή χρονιά ,Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη.
Ο Μάνος από την Ελλάδα
Την ομορφότερη χώρα στον κόσμο
Ποτούλα Πασχαλίδη
http://www.24grammata.com/?p=36521#more-36521

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2012/12/blog-post_28.html#ixzz5bGj80WSd

No Response to "Αγαπητέ Άγιε Βασίλη."

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)