0 Η Φύση και οι 4 Εποχές της Αγάπης



Κάποιοι από εσάς με φωνάζετε Μητέρα ή Μάνα.

Κάποιοι άλλοι Κυρά κι υπήρξαν –σε άλλες εποχές- κάποιοι που με θεώρησαν Θεά, μα και Μάγισσα.
 Άλλοι με προστατεύουν, άλλοι αδιαφορούν για μένα κι άλλοι με εκμεταλλεύονται.
Ξέρω μερικούς που με θεωρούν κακιά και εκδικητική, μα κι άλλους που λένε για μένα πως έχω μεγάλη καρδιά και όλα τα συγχωρώ.
Συχνά μου ζητάτε να σας βοηθήσω, μα και συχνά αναρωτιέστε μέχρι που μπορεί να φτάνει η υπομονή μου.
Να βοηθώ μου ζητάτε, να ξεχνώ θέλετε, να προσφέρω απαιτείτε.
Ναι, όλα αυτά εγώ τα κάνω και … Ναι, όλα αυτά τα...
πρόσωπα δικά μου είναι.
Κι άλλα ακόμα.
Μα αν με ρωτήσετε τι θέλω περισσότερο να βλέπω να συμβαίνει μέσα μου και γύρω σας, ένα μονάχα έχω να σας πω πως ξεχωρίζω –την Αγάπη.
Γιατί Αγάπη σημαίνει –στο δικό μου λεξιλόγιο- Ζωή.
Στο δικό σας λεξικό, η Ζωή –θεωρείτε- πως ανήκει σε σας, στους Ανθρώπους.
Μα στο δικό μου το βιβλίο με τη σημασία των λέξεων, Ζωή είναι το νόημα του ονόματός μου.
Ζωή σημαίνει Φύση, λοιπόν.
Και όλα –σας το είπα και πιο πριν- όλα σημαίνουν Αγάπη…
Γι αυτήν την Αγάπη μιλάνε και οι ιστορίες που διάλεξα εγώ η ίδια να σας πω… Τέσσερις είναι –μια για κάθε Εποχή Αγάπης* της Άνοιξης, του Καλοκαιριού, του Φθινόπωρου, του Χειμώνα.


Αν θέλετε, ελάτε κι ακούστε τη φωνή μου…
Τη φωνή της Μάνας, της Κυράς… Τη φωνή της Φύσης.

Μάνος Κοντολέων.
http://www.kontoleon.gr/20-gr

No Response to "Η Φύση και οι 4 Εποχές της Αγάπης"

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)