5 Τέλος στο κλάμα ....

.....με τον καθαρισμό των  κρεμμυδιών βρέθηκε η λύση ....!!

Γιατί το ...κράνος κάνει τον Άντρα!
Καλή σας μέρα.....


5 Μηνύματα στην ανάρτηση "Τέλος στο κλάμα ...."

KANTHAR0S είπε...

Σατανικό!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εδώ έχω να κάνω μια εξομολόγηση. Μου αρέσει να καθαρίζω κρεμμύδια όταν έχω όρεξη για μαγείρεμα. Και όσο πιο πολύ καίνε τα μάτια μου και κλαίω τόσο πιο πολύ το απολαμβάνω.
Είμαι καλά γιατρέ μου;

Μαίρη (Ginger) είπε...

Ευτυχώς έχω ξάδελφο μηχανόβιο... βάζω από τώρα υποψηφιότητα γιά το παλιό του κράνος.... ή να του κάνω καινούργιο δώρο στις γιορτές να μου δώσει το παλιό του? Ειναι και απαιτητικός όμως αυτός, τι ενδοσυνενοήσεις θέλει να έχει, τι μουσικές, το GPS,,,,, μόνο καθρεφτάκι μέσα στο κράνος δεν μας έχει ζητήσει ......

tania είπε...

@Ginger Kαλώς ήλθες, καταρχήν, και δεύτερον καλη μου δεν αγοράζεις καλύτερα καινούριο πιο φθηνά θα σου βγεί απο το κράνος του ...εξωγήινου που φορά ο ξάδερφός σου για δώρο καλύτερα συμπλήρωσε κανένα καινουριο γκατζετάκι στο ήδη υπάρχον κράνος του!!
Φιλιά και σ'ευχαριστώ!

tania είπε...

@ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Καλέ μου Χριστόφορε τι να πω εδω η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!
Να είσαι καλά φιλιά!

@ΚANTHARoS ....Και ευρηματικό!!!
φιλιά!!

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)