2 Καλή Χρονιά !! Σκέψεις και συναισθήματα!!


Να σας τα πω??
Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά ψιλή μου δενδρολιβανιά,
Κι αρχή καλός μας χρόνος.....

Eφθασε λοιπόν και αυτός ο χρόνος στο τέλος του , λίγες ώρες μας χωρίζουν απο τον νέο που έρχεται και φέρνει τι?
Κανείς δεν ξέρει ....
Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξη, άλλωστε το καινούριο φέρνει πάντα ελπίδα,αισιοδοξία.
Για μένα η χρονιά που πέρασε ήταν θα έλεγα δύσκολη , δυο γεγονότα ήταν  κυρίως αυτά που με σημάδεψαν ,φίλοι και παλιοί αναγνωστες του blog , γνωρίζετε κάποια πράγματα  άλλωστε ποτέ μου δεν δίστασα να μοιραστώ μαζί σας χαρές και λύπες ....
Το ένα ήταν ότι μετά απο ενα μικροατύχημα που είχα έχασα την δουλειά μου ,το άλλο και πιο βαρύ  η πίκρα που πήρα όταν
η μικρή μου κόρη παρά τα μόρια που είχε δεν κατόρθωσε να μπεί στην σχολή που ήθελε και λογω της υπερβολικής σιγουριάς  της δεν δήλωσε καμμία αλλη σχολή με αποτέλεσμα να μείνει εκτός!!!( Τώρα βρισκόμαστε αμέσως μετα την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στην ιδια διαδικασία διαβάσματος).
Ηταν μια εποχή που ήθελα  να κλείσω το μπλογκ  και να μαζέψω τα κομμάτια μου!!! Ισως μ'αυτό τον τρόπο ήθελα  να τιμωρήσω κατά κάποιο τρόπο τον   εαυτό μου στερώντας αυτό  που με ευχαριστούσε και αγαπούσα πολύ .
Πέρασα πολύ δύσκολα και  τελικά  αυτό που με κράτησε, και κατάφερα να ξεπεράσω όλα αυτά   ήταν  το ...... Αρωμα Γυναίκας .!!
Τότε ήταν που ουσιαστικά ασχολήθηκα πιο συστηματικά και ώριμα  με το blogging!!
Για το πως δημιουργήθηκε το blog,  αλλα και για το blogging γενικότερα θα αναφερθώ την μέρα των ''γενεθλίων" του .



Και μέσα σ'ολα αυτά όμως συνέβη  για μένα τουλάχιστον και κάτι ευχάριστο.!!

Και ήταν το γεγονός της συνάντησης των bloggers που έγινε στα τέλη Ιουλίου στον Βόλο επιτέλους η παρέα που μιλούσαμε στο σκαιπ μαζευτήκαμε και γνωριστήκαμε μεταξύ μας
Τι πρώτα να πω βλέπετε για τα ευχάριστα παντα έχουμε πολλά να πούμε!!  Ο Βασίλης ο Μελωδός (τι αξιόλογος άνθρωπος) ,ήταν ο αρχηγός και κύριος οργανωτής της εκδήλωσης και της φιλοξενίας μας στο Βολο.
Να πω για τον Κώστα τον mini market ? για τον Βαγγέλη τον sourta ferta και την εξαίρετη συζυγό του , τον Νικο Μαραβέλη o sir linuxas της μπλογκόσφαιρας επίσης με την υπέροχη συζυγό του ,ο Αντονιο, ο  Κώστας με το Ραδιο Μονακο  και τον κούκλο το γιο του,δεν πιστευω  να ξέχασα κάποιον ,άφησα τελευταίο την αποθέωση τον πιο γνωστό και παλιό blogger τον Νικο τον Μολεμού έναν καταπληκτικό άνθρωπο .!!  Την Μαρίνι,τον Νικη Βόλου...τον Γιάννη τον Ρούμελ,τον Στέλιο , τον Δημήτρη ....


Σε όλους αυτούς  και στον καθένα ξεχωριστά  εύχομαι υγεία,οικογενειακή ευτυχία  και Καλή Χρονιά!

Υπάρχουν άνθρωποι πρώτης και δεύτερης κατηγορίας χαίρομαι που γνώρισα καποιους που ήταν στην δεύτερη γιατί ετσι εκτίμησα αυτούς που είναι στην πρώτη!!
Οσο αφορά εμένα ,θέλω στην χρονιά που φεύγει να αφήσω πίσω μου όλα τα δυσάρεστα και αρνητικά, δεν κρατάω κακία σε κανέναν .!!
Δεν ήμουν ποτέ απαιτητική απο τη ζωή  και δεν τα θέλω όλα δικά μου, μου αρέσει  να έχω το μέτρο στη ζωή μου και δεν θεωρώ οτι μου χρωστάει .

Πάντα έλεγα  ΘΑ ήθελα  τώρα ομως  θα πω ΘΕΛΩ και εύχομαι  η χρονιά που έρχεται να είναι καλύτερη, ΘΕΛΩ και εύχομαι υγεία για όλο τον κόσμο, ΘΕΛΩ και εύχομαι  επιτυχίες και πρόοδο για όλα τα παιδιά,ΘΕΛΩ και εύχομαι  δουλειά  για όλους τους άνεργους, και επιτέλους ΘΕΛΩ  και εύχομαι μια καλύτερη Ελλάδα .

Φίλοι μου ποτέ μου δεν χάιδεψα αυτιά δεν θα το κάνω ούτε και τώρα και πολύ περισσότερο σε εσάς, ο καθένας μόνος του ξέρει πως θα πορευτεί στη ζωή και στα δύσκολα που έρχονται.!!
Δεν θα σας πω τα ....ερωτευθείτε.....αισιοδοξείτε.....διασκεδάστε...κ.α  και δεν τα λέω για το λόγο οτι αυτά είναι στοιχεία που εμείς οι Ελληνες τάχουμε και με το παραπάνω στο DNA μας....

 Θα το κλείσω, γιατί με πήραν τα ζουμιά...

Εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους....

 Ιδιαίτερα , θα ήθελα να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ένα Αριστοκράτη και Τζεντλεμαν της μπλογκοσφαιρας  τον ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ (με το μπλογκ Αγνωστη διάσταση)  και την οικογένειά του ...με την ευχή  να συνεχίσει το blogging ..
   
                                            
Τέλος θα αποχαιρετήσω την χρονια αυτή  οχι με ενα χριστουγεννιάτικο τραγούδι αλλά  με  το αγαπημένο μου Ζειμπέκικο της Ευδοκίας, αφιερωμένο και σε όλους  εσάς τους φίλους και επισκέπτες του Αρωμα Γυναίκας  γιατί  όπως έγραψα  και παλιά  για την ζεμπεκιά ,η Ψυχή δεν έχει γένος...
Ακούστε το μουσικό κομμάτι και διαβάστε τα λόγια...





ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ 2011!!

2 Μηνύματα στην ανάρτηση "Καλή Χρονιά !! Σκέψεις και συναισθήματα!!"

aoratos είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.

KANTHAR0S είπε...

Γεμάτη και ειλικρινής ανάρτηση. Και το Ζειμπέκικο της Ευδοκίας διαχρονική κομματάρα.

Δεν έχω παρά να υποβάλλω τα σέβη μου και να σου ευχηθώ καλή χρονιά.

Να περνάς καλά και όμορφα Τάνια.

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)