5 Γιορτή των λουλουδιών......αγαπημένη μου!!!

Ξεκίνησε απο χθες και επίσημα η καθιερωμένη πλέον γιορτή των λουλουδιών η 19η Εκθεση Ανθοκομικής στη Δράμα !Κάθε χρόνο ο σοροπτιμμιστικός συλλογος σε συνεργασία με τον δημο εν μέσω  βεγγαλικών  ,χορευτικών κ.α εκδηλώσεων  διοργανώνει με μεγάλη επιτυχια την έκθεση αυτή  .Σ'ενα ειδυλλιακό γεμάτο απο πράσινο χώρο του δημοτικού μας κήπου  στο κέντρο της πόλης άρχισε το ..πάρτυ της  αυτή η πανδαισία χρωμάτων και αρωμάτων!! Λειτουργεί επίσης και η γνωστή σε ολους....σουβλακερί!!
Πραγματικά δεν υπάρχει καλύτερη βόλτα από το να επισκεφθεί κανείς την έκθεση λουλουδιών και απλά να παρατηρήσουμε τα λουλούδια, έχουν να μάς πουν πολλά..αρκεί να ξεβουλώσουμε τα αυτιά της ψυχής και της καρδιάς..Η μεγάλη λατρεία που έχω στα λουλούδια είναι  γνωστή απο τις γλάστρες που έχω στο μπαλκόνι μου αλλά και απο τους πίνακες στις αναρτήσεις μου.Μ'αρέσει να τα φροντίζω να τα μεγαλώνω .
.Για μια περίπου εβδομάδα που με χάνει που με βρίσκει κανείς στον αγαπημένο μου χώρο!! Σήμερα στην πρώτη μου βόλτα αρκέστηκα στο να αγοράσω το μυρωδάτο  μου γιασεμί ..και μια αναρριχομενη τριανταφυλλίτσα σε ροζ χρωμα αλλα και υπέροχο άρωμα! Αυτά για αρχή  .......

της μιάς Δραχμής τα γιασεμιά


5 Μηνύματα στην ανάρτηση "Γιορτή των λουλουδιών......αγαπημένη μου!!!"

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ μακριά από πανέμορφα τρυφερά λουλούδια.

IonnKorr είπε...

Ήρθα όχι να γράψω δικό μου σχόλιο αλλά να διορθώσω το σχόλιο του Χριστόφορου.

Είναι:
"Δεν θα μπορούσα να σε φανταστώ μακριά από πανέμορφα τρυφερά λουλούδια."

Εννοεί:
ότι είσαι και συ ένα πανέμορφο τρυφερό λουλούδι.

... αλλά ντρέπεται να το πει ευθέως και το άφησε να το διατυπώσω εγώ που είμαι πιο τολμηρός.

ELENI είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ...ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αποκλείεται ο Ιονν να έκανε την διόρθωση - που είναι σωστή- χωρίς να ζητήσει την αμοιβή του.
Τώρα από μένα θα την ζητήσει; Από σένα; Ένας Κορρ το ξέρει.
M' αρέσει που όχι μόνο με διορθώνει αλλά και με ερμηνεύει κιόλας. Αλλά και πάλι έχει δίκιο όμως.

tania είπε...

@IonnKorr Γιατί τωρα ως θηλυκό εγώ και μαλιστα.... πονηρό έχω την εντύπωση οτι μαλλον Ιωνα μεσο της διόρθωσης και καλά του χριστόφορου κατα βάθος ήθελες να μου πεις αυτά που έγραψες στην ...διόρθωση-ερμηνεία;!!! Οπως και να έχει ομως είναι μεγάλη τιμή για μενα η παρουσία στο blog μου δύο πραγματικά αξιόλογων ,κ υπέροχων ΄ΚΥΡΙΩΝ όπως είστε εσείς ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ΚΑΙ ΙΩΝΑ σας ευχαριστώ....υ.γ. το τραγούδι αφιερωμένο για σας!!

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)