6 Ζεί ένα τέρας μέσα μου..



της Νόπης Χατζηιγνατιάδου

Κουράστηκες στις μέρες των ανθρώπων.

Σου αμαυρώσανε τα δάκτυλα,

σου κλέψανε τις λέξεις.

Λέξεις ασύντακτες σ' αθρόες μέρες.

Και τώρα με τι θα ζωγραφίζεις;

Με φθόγγους ξένους , αλλωνών.

Με κατακάθια μνήμης;

Με σχέδια – ναυάγια;

Ή με ένα τέρας;

Ναι.

Ζει ένα τέρας μέσα μου.

Δε με αφήνει να κοιμάμαι σε αγιάζι.


Βρυχάται στα σκοτάδια.

Δε μου τσακίζει την ψυχή,

όπως οι άλλοι.

Προσέχει κάθε λέξη μου αγέννητη.

Μέσα στα μάτια με κοιτάζει.


Χτενίζει τα μυαλά μου.
Ακούει το κλάμα των χορδών μου,

που αργά χορεύουν, μα σταθερά.

Αγκάλιασε νερό με ουρανό, τα όνειρα μου.

Με μάτια ορθάνοιχτα ξεδιάλυνε αλήθειες και αυταπάτες.

Ζει ένα τέρας μέσα μου.

Αυτό το τέρας το αγαπάω!

Ημέρεψε πολύ με τον ειρμό των χρόνων

με την οχλαγωγία των ανθρώπων.

Γαλήνεψε με τις κραυγές τους.

Μα… αυτές ακόμη υπάρχουν...


δραμηνή ποιήτρια Χατζηιγνατιάδου Νόπη βραβεύεται



για την ποιητική συλλογή της ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΛΦΑ


από το λογοτεχνικό όμιλο «Ξάστερον»


και το περιοδικό «Κελαινώ»(Λόγου, Τέχνη και Πολιτισμού).


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 25 του Απρίλη ,


Παγκόσμια ημέρα του βιβλίου, ημέρα Κυριακή


στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Ίλιου στην Αθήνα


για βράβευση βιβλίων 2009-2010.


6 Μηνύματα στην ανάρτηση "Ζεί ένα τέρας μέσα μου.."

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι υπέροχο Τάνια μου. Τι θαυμάσιο.
Και τι αξιέπαινη η χειρονομία σου προβάλεις τόσο αξιόλογους ανθρώπους του τόπου σου. Με συγκινεί ο τρόπος σου.
Χατζηιγνατιάδου Νόπη: Θα το θυμάμαι το όνομά αυτό.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

tania είπε...

@CRHISTOBAL ..ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΟ ΛΟΓΟ!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!

IonnKorr είπε...

Α με πρόλαβε ο Χριστόφορος!

Εγώ, για να πω την αλήθεια, ήρθα για την προβαλλόμενη γυναίκα.
Έβλεπα το προεξέχον "λευκό στήθος" και λέω ... για να μπω να δω καλύτερα. χα..χα..

Αναγκαστικά, διάβασα και το ωραίο ποίημα της κολλητής μου, της Νόπης.

tania είπε...

@IonnKorr ΑΝ ΔΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ...ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ DONT-LEAVE ME!! ΜΕ....ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΕΞΕΧΟΝΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΣ!!ΧΑ ΧΑ!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ . ΦΙΛΙΑ!!

IonnKorr είπε...

Τάνια

Από τέτοια το internet είναι υπερπλήρες.

Αλλά εγώ ακολουθώ τον χρυσό κανόνα.

"Η τσόντα αν δεν είναι Τέχνη δεν λέει."

χα..χα..

tania είπε...

@Korr ΕΙΠΕΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΛΛΗΤΗΣ...... ΟΧΙ ΙΟΝ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!! ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΠΗΚΕΣ! ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΗΣ!! ΜΠΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!! ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΝΙΑ!!

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share

Labels

. Πολιτιστικά (1) Αγροτικά (1) Αθλητισμός (17) Αναδημοσιεύσεις (19) ανεξήγητα (2) Ανεργία (1) Αξιοθέατα (1) Αποφθέγματα (5) Αρχιτεκτονική (2) Άρωμα Γυναίκας (86) Άρωμα Γυναίκας εκθέσεις (2) Άρωμα Γυναίκας καλοκαίρι (2) Αυτοκίνητο (1) Βιβλίο (3) Βιογραφίες (24) Γεγονότα (5) γιορτες (2) Γλυκά (2) Γυναίκα (83) Γυναίκα μόδα (16) διαφήμιση (3) διαφθορά (2) Διάφορα (16) Δίδαγμα (2) Διδακτικές ιστορίες (9) Δράμα (9) Εγκληματικότητα (1) Έθιμα (11) Εθνικα Θέματα (3) Εκκλησία (4) Εκπαίδευση (2) Ελλάδα (21) Επετειακά (42) Επιστήμες (13) Επιστολές (2) Επιχειρηματικότητα (9) Εποχιακα (3) Εποχικα (6) Ερευνα (8) ερωτας (11) Έρωτας (22) Ευχές (7) ζώα (6) ζωγραφική (8) θεατρο (1) θρησκεία (24) θρησκεία παράδοση (41) ιντερνετ (2) ισότητα (1) Ιστορία (21) Ιστορία. Πολιτιστικά (27) ιστορίες (19) καιρός (1) Κινηματογράφος (8) Κοινωνία (20) κοινωνικα (100) κοινωνικά (16) Κομικς (2) Κόσμημα (2) Κόσμος (7) κράτος -φτώχεια (20) Κύπρος (4) Λογοτεχνία (6) Μακεδονία (2) Μικρά Ασία (8) Μόδα (1) Μουσική (40) Μύθοι (3) Μύθοι παραβολές (20) Μυθος (11) Μυστήρια (3) οδική ασφάλεια (1) οικογένεια (6) οικονομία (7) ομορφιά (2) ορυκτά (1) παιδεια (3) παιδι (8) Παραβολές (21) Παραβολή (1) παραδόσεις (2) Παράδοση (11) παραμύθια (6) Παραξενα (15) παροιμίες (2) πεζά (2) περιβάλλον (23) Ποίηση (36) πολιτική (14) Πολιτισμός (19) Πολιτιστικά (15) Πόντος (11) Πρόσωπα (2) προσωπικά (4) πτηνά (1) Ρατσισμός (1) σάτιρα (1) σάτιρα σχέσεις (4) σεξ (5) Σκέψεις (18) Σοφά λογια (4) στρατός (1) Συγκοινωνίες (1) Συναισθήματα (14) Σχέσεις (16) Ταινίες (1) Ταξίδια (7) Τέχνη (15) Τεχνολογία (4) τουρισμός (2) Υγεία (19) Υγεία -εναλλακτική θεραπεία (12) Υγεία-Διατροφή (25) Φιλοσοφία (84) φυσικά φαινόμενα (7) φωτογραφία (23) χαλάρωση (3) χαλάρωση θάλασσα (12) χιουμορ (33) χιούμορ (30) χομπυ (1) χορός (10) χριστούγεννα (6) ψυχολογία (14) Aξίες ζωής (7) Aρχαία Ελλάδα (12) Google (1) Mυστήρια (1) sex (1)